Για να σας εξασφαλίσουμε άψογη εμπειρία στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Το κατάλαβα | Μάθετε περισσότερα

Επιστροφές και πολιτική πωλήσεων

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΚYΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο και συνάπτει τη σύμβαση πώλησης για προσωπική του χρήση και όχι για επαγγελματική, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του προϊόντος και δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, εφόσον

  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής
  • Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ του ρολογιού ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος
  • Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το δώρο
  • Για τα ρολόγια Smartwatch σε περίπτωση ενεργοποίησης δεν μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος

Έναρξη της προθεσμίας υπαναχώρησης

Για τις συμβάσεις πώλησης, η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει:

  • Από την ημέρα κατά την οποία παραδίδεται το προϊόν στον πελάτη ή σε τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση πολλών προϊόντων που παραγγέλλονται με μία παραγγελία, από την παράδοση του τελευταίου προϊόντος.

Η υπαναχώρηση αυτή γίνεται χωρίς υποχρέωση του πελάτη να αναφέρει τους λόγους και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιεί για τη δήλωση αυτή το υπόδειγμα που θα βρει εδώ.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται ως εξής:

  • στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας: εάν μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  • στην περίπτωση πληρωμής τοις μετρητοίς με αντικαταβολή, είτε δια καταθέσεως σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών.

Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

 Η επιστροφή των προϊόντων από τον Πελάτη θα γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα γνωστοποίησης της υπαναχώρησης προς στον προμηθευτή. Σε καμία περίπτωση, δεν θα γίνονται δεκτά από την εταιρεία προϊόντα χωρίς να έχει προηγηθεί η έγγραφη ή ηλεκτρονική γνωστοποίηση της υπαναχώρησης.

Ο Πελάτης σε περίπτωση υπαναχώρησης επιστρέφει το προϊόν με δικά του έξοδα και δική του ευθύνη κατά τη μεταφορά. Τα προϊόντα που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν φορεθεί και να έχουν υποστεί οποιουδήποτε είδους φθορά.

Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Σε περίπτωση που σε κάποιο από τα προϊόντα βρεθεί ελάττωμα κατά την παραλαβή του, με έξοδα αποστολής που βαρύνουν την εταιρία, αποστέλλεται πίσω με τη συγκεκριμένη εταιρία αποστολής που συνεργάζεται το κατάστημα μας (ACS Courier), με δυνατότητα άμεσης αντικατάστασης σε συνάρτηση με τη διαθεσιμότητα τη συγκεκριμένη στιγμή ή με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.

Σε περίπτωση που το προϊόν εμφανίσει βλάβη εντός εγγύησης αποστέλλεται στην εταιρία μας με έξοδα αποστολής που βαρύνουν τον πελάτη για προωθηθεί στην αντιπροσωπεία και να επιστραφεί χωρίς χρέωση επισκευής ή αποστολής.

Μετά την παρέλευση 15 ημερών υπεύθυνες για οποιεσδήποτε απαιτήσεις καθίστανται οι επίσημες αντιπροσωπείες Ελλάδος για τις μάρκες που αντιπροσωπεύουν, οι οποίες και καλύπτουν με την εγγύηση τους, που συνοδεύει το ρολόι σας, κάθε πιθανό πρόβλημα που θα προκύψει.

Orologio.gr | © 2019 All rights reserved
Hosted and Developed by ASPX.gr
Aplha bank logos